уторак, 3. април 2012.

BREAKING BAD u EKRANU!

              Jedna od najboljih američkih TV serija svih vremena zove se BREAKING BAD. Dosadašnje 4 sezone overio sam još jesenas, ali nikako da se saberem dovoljno da je ovde na blogu pohvalim kako zaslužuje. U narednim danima to možda najzad uradim.
            Do tada, moje dubokoumne misli i minucioznu analizu ove serije možete čitati u slovenačkoj filmskoj reviji EKRAN – u njenom aprilskom broju koji je upravo izašao! Neka vas ne zbuni što se na slovenačkom BREAKING BAD zove KRIVA POTA!
            Originalni naslov za tekst glasio je BREAKING BAD: KAD SE DOBRIMA USLADI DA BUDU LOŠI – što vam može dati neki nagoveštaj u kom pravcu se kreće moja analiza. 
            Inače, u istom ovom broju možete naći i temat o jednom od najboljih reditelja danas, Nikolasu Vindingu Refnu (koji je baš preneki dan najavio da sprema HOROR film!) – pa je to razlog više da potražite novi EKRAN!

2 коментара:

  1. pored breaking bad,serija koju svi kriticari odreda hvale i koja se prilicno visoko kotira na IMDB - Justified,ja jos uvek nisam krenuo u poduhvat da i to nabavljam a po svemu cini mi se da bi trebao.jesi ti stigao proveriti o cemu se radi ?

    ОдговориИзбриши